Totalt antall sidevisninger

lørdag 6. august 2011

Det forandrer seg

Fikk meg en telefonsamtale her om dagen som på en måte va litt trist,men samtidig utløsande,eg fekk prata me ein mainn som eg ikkje har prata me på årevis,eg skal avsløre det seinare kæm det va,men etter dein praten løsna ein go del oppe i haue mett,men samtidig førte tel en god del nye spørsmål......No sett eg ute på verandan i andre etage og bærre nyt stillheita enn så længe,eg veit at de kommende uken,bli både tøffe psykisk og fysisk,men eg har lært meg det at motgang gjør deg sterkare.
Men har innsedd det at eg må skrive å prate om det....men avslutte i dag me å spørre korr sterkt menneske e main når main endeli innser sine feil????

Detta e mine meininge å det e det ingen som kain ta i fra meg:-)
Go natt folkens

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar